.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روزمرگی برنامه های فرهنگی مازندران

معاون سیاسی، فرهنگی و امنیتی استانداری مازندران گفت: متاسفانه بسیاری از برنامه های فرهنگی استان دچار روزمرگی شده است. 

هادی ابراهیمی بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در استانداری اظهار داشت: متاسفانه روزمرگی و بی برنامه بودن از آسیب هایی است که حوزه فرهنگ را تهدید می کند.

وی خاطر نشان کرد: برای همه حوزه ها برنامه ریزی می کنیم اما برای عرصه فرهنگ نیم ساعت هم فکر نمی کنیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه برای حوزه فرهنگی تولید سوژه نشده تصریح کرد: اگر قرار است جلسه با این کیفیت برگزار شود اصلا ضرورتی ندارد که نسبت به برگزاری ان اقدام کنیم.

وی یادآور شد: به عنوان کسی که سابقه حضور در عرصه فرهنگ دارم، برای این جلسه اظهار تاسف می کنم.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: کمیته های ستاد بزرگداشت سوم خرداد برنامه های شاخص سال 90 که متفاوت از سال گذشته است را به دبیرخانه این ستاد اعلام کنند.

وی با بیان اینکه، معاون سیاسی استانداری مازندران با اشاره به اینکه تاکید بر تشکیل شورای فرهنگی اجتماعی جهت آمادگی در جلسات اینچنینی است خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی خالی از برنامه و بر اساس بداهه گویی در جلسات حضور می یابند.

معاون استاندار مازندران، با بیان اینکه در کارزار ناتوی فرهنگی قرار داریم افزود: در جنگ نظامی عقبه و ابزار دشمن مشخص است اما در کارزار فرهنگی هیچ نشانی از دشمن نمی بینیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه برای ناتوی فرهنگی مدلی طراحی نکردیم گفت: باید برای نسل جوان که تشنه تاریخ انقلاب و دفاع مقدس است برنامه تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه با نسلی مواجه هستیم که می خواهیم معارف و ارزش های دفاع مقدس را نشان دهیم یادآور شد: نسختین دستاورد عملیاد بیت المقدس این بود که عمق نفوذ فرزندان این مرز و بوم را در مواجه با نظام سلطه به ویژه حزب بعث عراق نشان داد.

ابراهیمی در بیان سایر دستاوردهای عملیات بیت المقدس خاطرنشان کرد: این عملیات، معادلات قدرت های بزرگ جهانی را به هم زد و فتح خرمشهر حماسه ماندگاری است که با گذشت زمان این حماسه همچنان پابرجا است.

وی، نبود چارت معاونت فرهنگی اجتماعی را از مشکلات شهرداری های استان عنوان کرد و گفت: این معاونت می تواند فعالیت های گسترده ای در برنامه های فرهنگی اجتماعی داشته باشد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.909 seconds.